15 Astro.dk - Gode råd til livet

FORSIDEN

HOROSKOPER
Personhoroskop
Årshoroskop
Fødselshoroskop
Parhoroskop
Ugens horoskop
Dagens horoskop
Facebook
Konsultation
Gratis Horoskop
STJERNETEGN
Vandmanden
Fisken
Vædderen
Tyren
Tvillingen
Krebsen
Løven
Jomfruen
Vægten
Skorpionen
Skytten
Stenbukken
HYGGESEKTION
Samtaleforum
Sjove spil
Sjove filmklip
Musikvideoer
Biorytmer
Dagen i dag
Ugens krydsord
Vejrudsigten
TV oversigten
Nyhedsbrev
Kunderne skriver
Kontakt

Astro.dk - Gode råd til livet
Astro.dk - Gode råd til livet
Forum forside | Brugerprofil | Registrering | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
 Alle fora
 Danmarks hyggelige Forum
 Hjemmet
 Robotstøvsuger - erfaringer søges

BEMÆRK: Du skal være registreret for at kunne sende et svar.
For at registrere, klik her . Registrering er gratis!

Skærmstørrelse:
Brugernavn:
Kodeord:
Format Modus:
Format: FedKursivUnderstregetGennemstreget Venstre justercentreretHøjre juster Horisontal regel Indsæt linkIndsæt e-mailIndsæt billede Indsæt kodeIndsæt citatIndsæt liste

Besked:

* HTML er FRA
* Forumkode er TIL
Smileys
smil [:)] stort smil [:D] cool [8D] rødme [:I]
tunge [:P] ond [):] blink [;)] klovn [:o)]
sort øje [B)] otter [8] rynke [:(] genert [8)]
chokeret [:0] sur [:(!] død [xx(] søvnig [|)]
kys [:X] godkendt [^] uenig [V] spørgsmål [?]

E M N E      H I S T O R I K
wince Posteret - 09 feb 2012 : 08:04:41
Hej allesammen

Jeg har meget længe syslet med tanken om at anskaffe en robotstøvsuger for at kunne slippe lettere over støvsugning. Talte i gaar med en ekspedient i en el-forretning, og han fortalte mig, at den ikke støvsuger men virker som fejemaskine med de roterende børster og det kun er det vakuum børsterne skaber, der suger en smule.

Hvem har erfaring med saadan een ???
Jeg har tæpper, bare gulve, klinker, og ikke mindst hunde, Godt nok fælder Wince ikke, men vi har besøg af 2-3 hunde hver dag sammen med deres "mødre".

Er det pengespild at anskaffe en robot, og er der klogere at fortsætte med Mielen ??

Min ryg og jeg venter spændt paa at høre jeres erfaringer

Mange venlige hilsner
Mor Wince

5   S E N E S T E      S V A R    (Sidste først)
Sømand Posteret - 13 mar 2012 : 09:25:14
Robot støvsugeren er som "at springe over gærdet hvor det er lavest". Det er nemt - smart og ukompliceret og forhandleren af støvsugeren griner hele vejen hen til banken :-).

Du kommer alligvel til at skulle igang med de Miele for at komme helt ud i hjørnerne - og måske også ind under sengen.

Du får eksempel vis ikke edderkoppe spind ned fra lofter eller vægge vel? Robot støvsugeren kan vist kun køre på vandrette flader. Men måske er din robot støvsuger sådan konstueret, at den kan køre på væggene?? :-).

Naive politikere har truet ældre med at fjerne hjemmehjælpen hvis de ældre får en robot støvsuger. Hvem kommer så og fjerner flue**** på højt hængende lamper eller edderkopper under sengene???

Mvh

Sømanden

Kopi af besked:
Oprindelig indsendt af wince

Hej allesammen

Jeg har meget længe syslet med tanken om at anskaffe en robotstøvsuger for at kunne slippe lettere over støvsugning. Talte i gaar med en ekspedient i en el-forretning, og han fortalte mig, at den ikke støvsuger men virker som fejemaskine med de roterende børster og det kun er det vakuum børsterne skaber, der suger en smule.

Hvem har erfaring med saadan een ???
Jeg har tæpper, bare gulve, klinker, og ikke mindst hunde, Godt nok fælder Wince ikke, men vi har besøg af 2-3 hunde hver dag sammen med deres "mødre".

Er det pengespild at anskaffe en robot, og er der klogere at fortsætte med Mielen ??

Min ryg og jeg venter spændt paa at høre jeres erfaringer

Mange venlige hilsner
Mor Wince

Benny Posteret - 13 feb 2012 : 08:28:15
Hej Wince

Det tror jeg er det bedste du kan gøre...

Sjovt nok snakker de lige netop om dem i radioen, og det er slet ikke pæne ord den får med på vejen...

Dog sidder der en og snakker rigtigt hårdt for den.... Men nej, jeg tror ikke, med mindre der sker en mindre teknisk revolution.... Så har den vist ikke nogen fremtid....

Så tror jeg, jeg selv ville spare pengene, og læse lidt mere på SKAT's hjemmeside, og så udnytte de fradrag man kan få der, og så af og til hyre hjælp til at give det en ordentlig omgang...

M.V.H....Benny..
wince Posteret - 10 feb 2012 : 12:02:46
Jeg gaar og tænker paa om de kommuner, der vil til at forlange at ældre skal anskaffe saadan en robot, mon er klar over, at det ikke er en støvsuger ???

Der er jo pokkers til forskel med at feje et gulv eller støvsuge det !

Jeg har en god kost, saa efterhaanden tror jeg at jeg skrinlægger tanken om en robot.

Men stadigvæk, erfaringer efterlyses
Mange hilsner
Wince
Benny Posteret - 10 feb 2012 : 11:28:33
Hej Wince

Det jeg mest har hørt af negativt om dem, er at de larmer... Men OK, nu er det vist også et par år siden, så måske har de fået løst det problem...

Det er vist ikke ret meget sug der er i dem, det må man vist lade ekspedienten... Man kan da ikke sige andet, end han skamroste ikke produktet...

Jeg må ærligt indrømme, jeg overvejer ikke sådan et monstrom, men det skal da så også siges, at jeg bare på en Aussie har lige så meget hår, som du har på alle dine.

Og til Kino...

Den skal selvfølgelig have plads, så den kan komme imellem, og evt under... Dørtrin har de det vist ikke ret godt med.... Men der kunne jo nok fikses noget... Men husk den skal kunne komme både frem og tilbage.... Bordben og lign... Der er muligheder for, den kan køre op på, er også et problem, for den kan meget sjældent køre ned igen.

M.V.H....Benny..
kino Posteret - 09 feb 2012 : 17:58:59
ROBOT -STØVSUGER --ja det lyder da ret spændende --hvordan sådan en virker ----
hvad med under borde og stole ..hvordan kommer den ind under der ----hvad med dør trin -fra rum til rum --hvordan klarer den det ---
så hvis man har en lille stue --med mange møbler --er den så bevendt

det er meget spændende om noogen giver et bud på det

Modded By: Image Forums 2001 Denne side var genereret på 0,02 sekunder Snitz Forums 2000