FORSIDEN

HOROSKOPER
Personhoroskop
Årshoroskop
Fødselshoroskop
Parhoroskop
Ugens horoskop
Dagens horoskop
Mobilhoroskop
Gratis Horoskop
STJERNETEGN
Vandmanden
Fisken
Vædderen
Tyren
Tvillingen
Krebsen
Løven
Jomfruen
Vægten
Skorpionen
Skytten
Stenbukken
HYGGESEKTION
Samtaleforum
Sjove spil
Sjove filmklip
Gode tilbud
Biorytmer
Dagen i dag
Tip en ven
Nyhedsbrev
Kunderne skriver
Kontakt

Astro.dk - Gode råd til livet
Astro.dk - Gode råd til livet
Forum forside | Brugerprofil | Registrering | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Kodeord:

Gem kodeord
Glemt kodeordet ?

Alle fora
 Danmarks hyggelige Forum
 Debat
 Hvor langt skal det ud?
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Sømand
Diamant Medlem

Denmark
posteringer 646

Skrevet - 21 jul 2010 :  20:46:39  Vis profil  Svar med kopi af besked
En 29 årig udødelig fartdjævel som har det som sin gerning at få pigerne til at gispe efter ham, fik igår sat et punktum for en ældre herres liv, mens denne luftede hund sammen med sin hustru.

Det mest absurde og grotekse i historien er, at motorcyklen var stjålet ligesom nummerpladerne - og fod bremsen virkede ikke. Hvorfor er der ingen nær denne Satan, som FORLÆNGST fik stoppet det raceri? hvor var familien? "Vennerne"? Kæresten?

Hvorfor skal det ende med meningsløst trafikdrab, inden en 29 årig vaneforbryder og endeløs "mistet-kørerkort-type" skal stoppes?

Dette er eksemplet på, at det er bedre at sidde bag tremmer indtil adfærden via kriminalitet er blev justeret "ind til højre". Hvilke mennesker og instanser håber i naiviteten på, at sagsbehandling, samtaler med the og tøt kage, har det resultat søgende resultat, at sådan et "mennesker" ikke går ud og gentager sine gerninger?

Det burde være som i USA, hvor man ved 3. gangs grov kriminalitets udøvelse, bliver sat bag tremmer, til årevis vurdering - og evt. nedsat evne til at bevæge sig blandt almindelige mennesker i kortere eller længere perioder.

Mine tanker går i øjeblikket til den stakkels enke og de pårørende som den 74 årige mand efterlader sig. Men desværre et eksempel på, når voksen pædagogikken går i stå og handlingslammer almindelig sund fornuft i samfundet , og lader galningen køre ud i trafikken, hvor de lemlæster alt som har puls!!

Jeg ved UDEMÆRKET at det ikke er alle motorcyklister som kører SÅ råddent som forleden aften. Men eksemplet viser blot, at vi fremover ikke behøver at pege fingre at eks nazister som bla. Søren Kam, idét de samme typer med hensynsløse gen, fortsat går rundt blandt vi andre...

Mvh

Sømanden

Rettet af - Sømand on 21 jul 2010 20:47:34

Benny
Diamant Medlem

Denmark
posteringer 1552

Skrevet - 27 jul 2010 :  05:01:15  Vis profil  Besøg %s1%'s hjemmesideBenny  Svar med kopi af besked
Hej Sømand

Sådan med tankerne rettet mod tidligere indlæg, omhandlende dig, og din motorcykel... Virker dette indlæg en anelse dumt.

Men det er vel sådan det er.... Reglerne er kun lavet for folk med gammelmands sukkersyge og hængemaver....

Hvilket vist også harmonerede meget godt med din indstilling dengang. Så hvorfor nu denne kovending ....

Dette er selvfølgelig ikke skrevet, for hverken at anklage dig, eller forsvare denne motorcyklist.... Men udelukkende for at illustrere, at sådanne ting, sker fordi en person foretager et valg, som vedkommende formodentligt selv betragter som harmløst, og rimeligt risikofrit.... Eller som vi hørte en forklare på TV forleden... Det er vel nærmest en pligt, når man kører motorcykel ....

Dengang var jeg et vrøvlehoved, når jeg omtalte dine overhalinger højre om, og de muligheder man havde for at se en sådan motorcyklist.
Men selvfølgelig, hvordan kan man være så dum at tro motorcyklister skulle kunne forstå det, når man ikke engang kan forklare cyklister... At de absolut IKKE har noget at gøre, på højre side af en lastbil.... Altså selvfølgeligt, hvis de forventer, at få lov til at dø af alderdom... Hvilket jeg vil antage, er langt mere behageligt, end under en lastbils baghjul.

Så altså, alt i alt... Lad os nu ikke dømme den unge mand for hårdt, for når alt kommer til alt... Så har vi jo alle, på et eller andet tidspunkt, sikkert gjort noget, hvor resultatet, med lidt uheld i sprøjten, kunne være blevet lige så fatalt.... Sommetider er problemet jo ikke, at en person kører for stærkt.... Men en anden persons fejl, gør så, at den første persons hastighed bliver et problem.... Ulykker sker oftest, på grund af flere faktorer, og yderst sjældent, bare fordi en kører lidt for smart.

M.V.H....Benny..

Når utak er værtens løn, hvad får værtinden så - Hun får de små stød værten giver.

Rettet af - Benny on 31 jul 2010 11:35:11
Til toppen af siden

Sømand
Diamant Medlem

Denmark
posteringer 646

Skrevet - 01 aug 2010 :  11:56:01  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Benny,

Jeg tager det sidste først!

Du sidder med alvor og ser "mildt" på den unge fyr, - og beder mig have tålmod overfor en fyr...som lavede nogle hasarderede manørvrer i trafikken, hvor der IKKE var plads til. Hm...Benny er overhaling op ad bakke over FULD OPTRUKNE streger - den kan kan vist ikke bedømmes "mildt" - vel?

Mine højre om overhalinger som omtalt tidligere spøger åbenbart hos dig som et rigtigt børne mareridt - og du kommer ikke helt rigtig ude af det igen. Jeg skal fremover prøve at undgå at berøre de farlige og lidt ulovlige ting i livet, da de åbenbart gør et dybt - næsten "traumatiserende" indtryk på dig Benny... :-)

Det er ikke altid farten som dræber Benny. Det er ofte DUMHED, manglede situationsfornemmelse - og en tro på, at man er udødelig. De fleste ulykker som sker i DK, er OFTEST ulykker hvor trafikanter overtræder "hajtænder" og hvor folk ikke ser sig for. Eksempelvis "højresvings" ulykker for cyklister/TUNG TRAFIK , hvor man som blød cyklist/TUNG TRAFIKANT ikke lige "orienterer sig en ekstra gang".

Alle motorvejs ulykker sker OFTEST hvor der kun må køres 110 Km/t.

Jeg mener FORTSAT Benny, at når man kører som den unge mand, så beviser det blot, at her er en person, som IKKE mere i nær fremtid skal have et fører bevis. Og til de som tænker som dig Benny med min højre om overhalinger, så tænk på, om du nogle ange er den bilist, som andre tænker følgende om:"Så kør dog mand - nu er lyset i lyskurven skiftet til grønt"!

Eller om du kørere så langsomt og "sikkert" at de bagved måske tænker "Gud hvor han kører langsomt - gad vide om han er blevet dårlig?"

Som di kan se Benny - hvad enten der kører "lidt stærkt" eller frækt - så kan langsom kørsel OGSÅ udløse en "reaktion".

Mvh

Sømanden

Kopi af besked:
Oprindelig indsendt af Benny

Hej Sømand

Sådan med tankerne rettet mod tidligere indlæg, omhandlende dig, og din motorcykel... Virker dette indlæg en anelse dumt.

Men det er vel sådan det er.... Reglerne er kun lavet for folk med gammelmands sukkersyge og hængemaver....

Hvilket vist også harmonerede meget godt med din indstilling dengang. Så hvorfor nu denne kovending ....

Dette er selvfølgelig ikke skrevet, for hverken at anklage dig, eller forsvare denne motorcyklist.... Men udelukkende for at illustrere, at sådanne ting, sker fordi en person foretager et valg, som vedkommende formodentligt selv betragter som harmløst, og rimeligt risikofrit.... Eller som vi hørte en forklare på TV forleden... Det er vel nærmest en pligt, når man kører motorcykel ....

Dengang var jeg et vrøvlehoved, når jeg omtalte dine overhalinger højre om, og de muligheder man havde for at se en sådan motorcyklist.
Men selvfølgelig, hvordan kan man være så dum at tro motorcyklister skulle kunne forstå det, når man ikke engang kan forklare cyklister... At de absolut IKKE har noget at gøre, på højre side af en lastbil.... Altså selvfølgeligt, hvis de forventer, at få lov til at dø af alderdom... Hvilket jeg vil antage, er langt mere behageligt, end under en lastbils baghjul.

Så altså, alt i alt... Lad os nu ikke dømme den unge mand for hårdt, for når alt kommer til alt... Så har vi jo alle, på et eller andet tidspunkt, sikkert gjort noget, hvor resultatet, med lidt uheld i sprøjten, kunne være blevet lige så fatalt.... Sommetider er problemet jo ikke, at en person kører for stærkt.... Men en anden persons fejl, gør så, at den første persons hastighed bliver et problem.... Ulykker sker oftest, på grund af flere faktorer, og yderst sjældent, bare fordi en kører lidt for smart.

M.V.H....Benny..

Til toppen af siden

Benny
Diamant Medlem

Denmark
posteringer 1552

Skrevet - 02 aug 2010 :  12:44:25  Vis profil  Besøg %s1%'s hjemmesideBenny  Svar med kopi af besked
Hej Sømand

Først og fremmest, så har jeg ikke det store kendskab til netop denne ulykke.... Men som jeg har sagt mange gange før.... Der er andre parametre, som har en voldsom indflydelse på, hvorfor ulykken skete. Hvis det kun var på grund af fart, så skulle man tage samtlige borgere i Danmark, med kørekort til motorcykel, og mure dem inde i den lokale kirkes tårn.... For de har alle kørt ALT for stærkt, og på andre områder, på et eller andet tidspunkt, opført sig aldeles irrationelt.... Så ved at straffe dem alle på forhånd, ville vi ikke bare redde dem, de senere ville køre ihjel, med også redde dem, der senere ville køre sig selv ihjel.

Så altså, som jeg ser på det.... Jeg kører sommetider, lidt hurtigere end jeg må.... Altså flyder jeg ud af motorvejen, så kan den sgu godt snige sig op på 110 Km/t, selv med min trailer på.
Forskellen på ham og mig... Tja, det er sjældent, nogen opdager, at jeg bryder loven... For det foregår jo stille og roligt.

Han gør det, ikke for at være diskret.... Egentligt, er det vel bare for, at folk skal lægge mærke til ham... Af samme årsag, larmer deres cykler også som bare F..... Og gør den ikke det, skal der geares ned, så den skal voldsomt op i omdrejninger.... Så man er helt sikker på, at alle drejer hovedet... For alle skal da se, at han er en FARLIG gut....

Det tror jeg nu, han er blevet klar over.... Men det var vist ikke helt sådan, han havde tænkt sig... Han ved nu, hvor lidt der skal til, for at alting pludseligt løber fra ham.

Derfor snakker jeg til DIG.... For du har stadig din jomfruelighed, og den totale tyrkertro på, at du kan klare alt....

Jeg behøver ikke snakke til ham mere... Han er blevet klar over, at han slet ikke var så god, som han selv troede.

Men skal jeg fordømme ham.... Nej, det er ikke min opgave.... Mon ikke de straffer sig selv hårdest... Ellers er de jo rene psykopater.... Og ved sådanne er det jo lige meget... De er psykopater, hvad enten de bliver straffet, eller ej....

Det hænder altså også, at det er nogle andre, der er psykopaterne, end lige dem, det i første omgang, ser ud til at være.... Der er sommetider gode grunde til, at Politiet fortæller os, at vi skal ikke lege Politi, med lade dem om det.... For som sagt, tingene er ikke altid, sådan som man tror....

Jamen uha, jeg kender udmærket problemerne.... Og jeg betragter det som resultatet af, at man er gået mere op i straf, end i at løse problemerne.... Altså har man ment, det var vigtigere, at kontrollere farten, fremfor at sikre sig en god trafikkultur.... Det var så til gengæld ganske indbringende.... Og man var lynende hurtig til, at gøre sig så pisseafhængig af de penge, som kom ind ved fartkontroller, så det pludseligt var blevet umuligt at skifte spor igen, med mindre det skæppede mindst lige så godt i kassen....

Dog må jeg sige, til Politiets forsvar, at den nuværende regering, bryster sig med, hvor mange extra penge de har tilført Politiet... Men de undlader pænt, at fortælle, at de selv havde brugt dem, før Politiet fik dem.... Så at det går, sådan som det gør, kan vel ikke undre nogen....

Du fik også en skattelettelse her pr 1-1-2010.... Men det er kun blevet hvisket i krogene, at de tager dem igen, godt & vel, den 1-1-2011

Nok en grund til, jeg burde elske Pia Kjærsgård.... For hun sikrede, at jeg fik en skattelettelse pr 1-1-2010 Men modsat dig, får jeg lov til at beholde den....

Alt i alt, har regeringen ført en " Please me " politik, som består af en næsten endeløs række af små fragmenter, men på forunderlig vis, lagt sådan, at de hele tiden modvirker hinanden.... Helle's politik, gik på at undgå de værste nedskæringer... Det ville koste lidt ekstra... Regeringen har gjort det modsatte... De gennemførte nedskæringerne, og gav dig en flaske vin, med den ene hånd... Samtidigt tog den anden hånd, brødet af bordet.... Så du kommer til at gå i sulten i seng, men du kan så glæde dig over, at du i hvert fald ikke er tørstig

M.V.H....Benny..

Når utak er værtens løn, hvad får værtinden så - Hun får de små stød værten giver.
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
 Modded By: Image Forums 2001 Denne side var genereret på 0,06 sekunder Snitz Forums 2000