|
berygtetoganonym
Bronze Medlem

Denmark
posteringer 29 |
Skrevet - 29 mar 2011 : 16:58:04
|
Ville være dejligt at møde en tøs i dette forum som ikke kender mig i forvejen....og vice versa!?
Dem som har hørt om mig fra andre steder, må meget gerne lade være med at blande sig i dette personlige efterspørgsel, idet jeg har svært ved at stole på visse mennesker & deres forudindtaget tanker eller holdninger om mig!
Mange tak på forhånd.
ps Det kan meget vel godt være at der er ingen der vil svare på dette indlæg af mig, hvilket må være OK med mig siden jeg nævner det nu. Nogle gang er du bare nødt til at gå med den velkendte holdning om at "forvent det værste & håbe på det bedste," og det er sådan set dét jeg gør nu.

|
"wow jeg var ikke klar over at der er så mange fantastiske & lækre personer herind!" -Waldo Magnificentsen- |
Rettet af - berygtetoganonym on 29 mar 2011 16:58:47 |
|
|
berygtetoganonym
Bronze Medlem

Denmark
posteringer 29 |
Skrevet - 29 mar 2011 : 17:02:19
|
Forresten til dem som MÅSKE er en smule interesseret.....du må meget gerne IKKE tage mit profilnavn for bogstavligt eller seriøst.
Skal nok ændre det til noget bedre når jeg kommer i tanke om et bedre profilnavn.
 |
"wow jeg var ikke klar over at der er så mange fantastiske & lækre personer herind!" -Waldo Magnificentsen- |
Rettet af - berygtetoganonym on 29 mar 2011 17:02:37 |
 |
|
|
kino
Diamant Medlem

posteringer 871 |
Skrevet - 29 mar 2011 : 22:33:44
|
til berygtetoganonym---OH HA MAN BLIVER HELT PUSTFULD---- her kommer jo ikke mange tøser forbi i dette forum---så det bliver nok svært for dig at få dit ønske opfyldt ----- og de piger som er her ---hvor meget kender vi til dig ----så slap du bare af |
 |
|
|
berygtetoganonym
Bronze Medlem

Denmark
posteringer 29 |
Skrevet - 30 mar 2011 : 18:19:02
|
Kopi af besked: Oprindelig indsendt af kino
til berygtetoganonym---OH HA MAN BLIVER HELT PUSTFULD---- her kommer jo ikke mange tøser forbi i dette forum---så det bliver nok svært for dig at få dit ønske opfyldt ----- og de piger som er her ---hvor meget kender vi til dig ----så slap du bare af
Det var en morsom respons Kino.

Samtidigt er jeg taknemlige for dit svar, fordi jeg det giver mig det klare indtryk at måske det ville være gavnligt for både migselv & alle andre, at jeg ændrede mit profilnavn til noget der var mindre upopulært, og lidt mere trygt & hyggeligt...
Men man skal heller ikke være alt for bløde....der må da gerne være lidt kant i tingene.

|
 |
|
|
kino
Diamant Medlem

posteringer 871 |
Skrevet - 30 mar 2011 : 22:49:48
|
|
jeg har svaret et andet sted at ANONYM --ville være et godt navn til dig --- |
 |
|
|
Liljen
Diamant Medlem

Denmark
posteringer 1138 |
Skrevet - 30 mar 2011 : 23:00:48
|
[quote]Oprindelig indsendt af kino
jeg har svaret et andet sted at ANONYM --ville være et godt navn til dig --- [/quote
Eller måske - ohhmygod  |
 |
|
|
Sømand
Diamant Medlem

Denmark
posteringer 1298 |
Skrevet - 06 aug 2011 : 17:55:43
|
Det er OK at nogle vil have anonymitet. Det kunne jo være at éns navn var så sjældent, at man gerne ville have lov at ytre sig efter de retningslinier, som er beskrevet i Grundloven.
Og så kunne det jo også være at man ikke var så interesseret i, ,at naboerne, venner og andre kunne se at man har et udviklet debat instinkt. Det kan stadig støde mange som sidder og snerper sammen at nogle melder ærligt ud om faktuelle indlæg.
Så kom bare igang med indlæggene :-)!!
Mvh
Sømanden
Kopi af besked: Oprindelig indsendt af berygtetoganonym
Forresten til dem som MÅSKE er en smule interesseret.....du må meget gerne IKKE tage mit profilnavn for bogstavligt eller seriøst.
Skal nok ændre det til noget bedre når jeg kommer i tanke om et bedre profilnavn.

|
 |
|