Da jeg stod op her til morgen og så, det er et pragtfuldt vejr. Så tænkte jeg, gid det ville være sådan et vejr hele sommeren Så nyd det pragtfulde vejr
Ja, der er bare en ulempe ved sådan et godt vejr.... Så er der lige som lidt for mange ting der bliver forsømt, til fordel for at slikke lidt sol, og få lidt farve på kroppen...
Jeg skulle jo gerne blive ved med at ligne en på 19 år og nogle måneder.
Så det indebærer jo nok desværre, at jeg må ned og skrabe ud, nede ved ænderne i dag... Det burde jo ellers være sket i går... Men der gik der rod i ordenen, og jeg havde lige nogle mindre stykker af stammer, der lige skulle skæres igennem... Nå ja... Det var jo ikke så hårdt for mig, det var jo Stiehl, der måtte gnave sig gennem dem. Men så skal de jo kløves... Og jeg er stadig for nærig til at give Kr 1500,- for en brændekløver.... Så det må jeg jo så selv gøre... Men de siger jo også, der er intet så sundt som lidt fysisk arbejde.... Det får sgu den dovne sved frem.
Nå jamen det passede jo egentligt også fint... Der er ved at være mangel på savsmuld... Så egentligt skal jeg jo have fundet noget mere, som jeg kan skære som en gal i... Bare for at få savsmuldet
M.V.H.....Benny..
Når utak er værtens løn, hvad får værtinden så - Hun får de små stød værten giver.