15 Astro.dk - Gode råd til livet - Se det er da luft for forfrosne sjæle !!!

FORSIDEN

HOROSKOPER
Personhoroskop
Årshoroskop
Fødselshoroskop
Parhoroskop
Ugens horoskop
Dagens horoskop
Facebook
Konsultation
Gratis Horoskop
STJERNETEGN
Vandmanden
Fisken
Vædderen
Tyren
Tvillingen
Krebsen
Løven
Jomfruen
Vægten
Skorpionen
Skytten
Stenbukken
HYGGESEKTION
Samtaleforum
Sjove spil
Sjove filmklip
Musikvideoer
Biorytmer
Dagen i dag
Ugens krydsord
Vejrudsigten
TV oversigten
Nyhedsbrev
Kunderne skriver
Kontakt

Astro.dk - Gode råd til livet
Astro.dk - Gode råd til livet
Forum forside | Brugerprofil | Registrering | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Kodeord:

Gem kodeord
Glemt kodeordet ?

Alle fora
 Danmarks hyggelige Forum
 Blomsterlunden
 Se det er da luft for forfrosne sjæle !!!
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Benny
Diamant Medlem

Denmark
posteringer 3479

Skrevet - 12 aug 2012 :  11:00:22  Vis profil  Besøg %s1%'s hjemmesideBenny  Svar med kopi af besked

Eller hvad.... Sikke dog et vejr vi pludseligt skal have igen...

Sådan lige passende, ikke for varmt, og da slet ikke for koldt...

Sådan skulle det jo altid være :-)))

Og kun sådan lige tilpas med regn... Så må de såmænd godt glemme vinteren for mit vedkommende.... ;-))

Det er da beskedne ønsker.... Ik'...

M.V.H....Benny..

Når utak er værtens løn, hvad får værtinden så - Hun får de små stød værten giver.

Susanne
Diamant Medlem

Denmark
posteringer 3150

Skrevet - 12 aug 2012 :  11:26:36  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Benny

Da jeg stod op her til morgen og så, det er et pragtfuldt vejr. Så tænkte jeg, gid det ville være sådan et vejr hele sommeren Så nyd det pragtfulde vejr

Hej Susanne
Til toppen af siden

Benny
Diamant Medlem

Denmark
posteringer 3479

Skrevet - 13 aug 2012 :  09:16:06  Vis profil  Besøg %s1%'s hjemmesideBenny  Svar med kopi af besked
Hej Susanne

Ja, der er bare en ulempe ved sådan et godt vejr.... Så er der lige som lidt for mange ting der bliver forsømt, til fordel for at slikke lidt sol, og få lidt farve på kroppen...

Jeg skulle jo gerne blive ved med at ligne en på 19 år og nogle måneder.

Så det indebærer jo nok desværre, at jeg må ned og skrabe ud, nede ved ænderne i dag... Det burde jo ellers være sket i går... Men der gik der rod i ordenen, og jeg havde lige nogle mindre stykker af stammer, der lige skulle skæres igennem... Nå ja... Det var jo ikke så hårdt for mig, det var jo Stiehl, der måtte gnave sig gennem dem. Men så skal de jo kløves... Og jeg er stadig for nærig til at give Kr 1500,- for en brændekløver.... Så det må jeg jo så selv gøre... Men de siger jo også, der er intet så sundt som lidt fysisk arbejde.... Det får sgu den dovne sved frem.

Nå jamen det passede jo egentligt også fint... Der er ved at være mangel på savsmuld... Så egentligt skal jeg jo have fundet noget mere, som jeg kan skære som en gal i... Bare for at få savsmuldet

M.V.H.....Benny..

Når utak er værtens løn, hvad får værtinden så - Hun får de små stød værten giver.

Rettet af - Benny on 14 aug 2012 11:08:07
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
 Modded By: Image Forums 2001 Denne side var genereret på 0,02 sekunder Snitz Forums 2000